maandag 16 juli 2012

Ding 16: YOUTUBE; eindeloos genieten van filmpjes en muziek

Met YouTube heb ik wat ervaring opgedaan omdat ik het erg leuk vind om een filmpje te bekijken of om muziek te beluisteren op het moment dat je het zelf wilt. Een filmpje op een blog plaatsen wordt mijn volgende "opdracht" En: met wat hulp van Willemien is ook dat weer gelukt! Ik laat hier een filmpje zien van een albatros in Nw. Tasmania met heel mooie muziek eronder. Schitterend mooi! De muziek is van Albinoni

1 opmerking:

  1. Gelukt zie ik! Mooie film inderdaad, ben soms weleens jaloers op vogels als ik ze zo door de lucht zie zweven. Maar ... nog maar een paar #dingen te gaan, het eind van de cursus is in zicht. De komende dingen zijn wat minder tijdrovend zul je zien. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen