zondag 8 juli 2012

Ding 15: over hoe het Oranje Popje naar de Rode Druppel gaat....

                                            De Brigade "Niets blijft ongezien"" op pad.....






Ding 15: Google Maps en Streetview vind ik een uitermate interessant Ding. Waarschijnlijk heb ik nog lang niet alle mogelijkheden ontdekt maar ik geef toe dat ik graag het Oranje Popje naar de Rode Druppel sleep. Er valt namelijk van alles te ontdekken als je, zoals wij, op huizenjacht bent geweest....
Google Earth heb ik ooit  gedownload maar daar  moet ik me nog eens verder in verdiepen. Wat ik me iedere keer wel weer afvraag is in hoeverre privacy van mensen wordt aangetast als je zomaar alles op internet kunt plaatsen. Het zijn tegenstrijdige belangen waar je mee te maken krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten