vrijdag 11 mei 2012

Twitter.com




Aaan de slag met het twaalfde Ding: Twitter!  Heb het filmpje bekeken en nooit geweten dat een "Tweet" maar 140 tekens mag hebben. Toch weer wat geleerd. Tot op heden is het mij niet duidelijk dat het voor anderen interessant is om te weten dat "ïk nu onderweg ben naar de supermarkt om suiker te halen" maar ik ben benieuwd of ik daar straks anders over denk. Dat wil zeggen: als ik wat beter weet wat Twitter inhoudt......
Inmiddels heb ik een account bij Twitter aangemaakt. Mijn vriendin Maria belde en zij heeft mij het duwtje in de rug gegeven. Maria twittert namens bibliotheek Arnhem en sinds kort volg ik haar dus. Mijjn eerste TWEET is verzonden.....Het belang voor privé zie ik nog steeds niet maar ik kan me iets meer voorstellen bij zakelijk (voor je werk) gebruik.

3 opmerkingen:

  1. Kijk je bent al bij #ding12, Twitter.
    Als je eenmaal aangemeld bent bij Twitter en je gaat mensen volgen wordt je automatisch ook gevolgd door steeds meer mensen. Deze manier van communiceren is niet alleen over 'de suiker in de supermarkt' maar het gaat over heel veel andere interessantere dingen, maar daar kom je dan wellicht wel achter. Als je een account hebt zal ik de eerste zijn die je gaat volgen.
    Succes met 23dingen verder, het gaat goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik beschouw het niet zozeer als leuk maar als een aanvulling qua werk..ik volg veel bibliotheekmensen en ben daardoor op de hoogte van wat er in het land gebeud..snel en simpel en met de mogelijkheid eenvoudig contact te leggen

    BeantwoordenVerwijderen