zondag 8 april 2012

invoer okt. 2008 020004

onze favoriete plek: zuid-Limburg! Drie kleine kleutertjes op een hek.....Inmiddels ben ik een beetje bekend met Flickr. Leuk om te ontdekken; leuk om mee bezig te zijn. Waar ik mijn vraagtekens bij heb, is of het zo verstandig is om (privé) foto's op het internet te zetten. Voor je het weet, duiken ze op op plaatsen waar je ze helemaal niet hebben wilt. Daarom kies ik voorlopig maar voor vrij "neutrale" foto's om te publiceren. En wat ik bij mezelf ook wel merk is dat ik niet de behoefte heb om "alles" te willen delen.

1 opmerking:

  1. dat is heel mediawijs....duidelijk is dat veel mensen en ook kinderen totaal niet beseffen dat alles wat je op het web zet er ook altijd op zal staan..dat betekent goed onderscheid maken tussen wat je wel en niet kwijt wil en ook het onderscheid werk en prive in d egaten houden!

    BeantwoordenVerwijderen